SKIN ANALYSIS- אבחון מרקם עור

דר' קוריאט הינה מומחית לאבחון רקמות בהכשרתה, עם התמקצעות באבחון עור.

העור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף. הוא משטח מורכב ומופלא שממלא תפקידים רבים בעת ובעונה אחת, כולל הגנה מפני גורמים חיצוניים מזיקים. בכך תפקידו להדוף ואף לקלוט גורמים עוינים על מנת למנוע חדירתם לגוף פנימה. חשיפה מרובה זו לגורמים חיצוניים עוינים גורמת עם השנים לנזקים.

מאידך, העור הוא המעטפת של גופנו. ומי לא רוצה להיות עטופה במעטפת המשובחת והיפה ביותר?

שימור על בריאות וחיוניות העור הוא מסע של כל החיים, המצריך טיפוח יומיומי. פעמים רבות טיפוח זה עולה לא מעט זמן וכסף, ולכן אבחון עור הוא כלי כה חשוב.

עורה של כל מטופלת נבדק ועובר הערכה הכוללת בדיקה פתולוגית בלתי פולשנית במידת הצורך, על מנת להעניק תמונה ברורה של מצבו הנוכחי ומה נחוץ לו לשיפור.

תמו הימים בהם נרשמו אותם טיפולים לכל המטופלות.

כיום, עם אבחונה הפרטני של דר קוריאט יותאם לך משטר טיפול עור מיוחד עבורך.

התאמת טיפולים נוספים באמצעות אבחון עור

ישנם כיום בשוק אין ספור אפשרויות טיפוליות עבור כל אתגר, וקשה לכל מטופלת לדעת מה יעבוד הכי טוב עבורה.

בנוסף, עומדות בפני הלקוחות אין ספור אפשרויות לתכשירי טיפוח ביתיים, וגם שם קשה לעמוד על הטיפול הטוב ביותר.

עם אבחון מרקם עור, את יכולה להיות בטוחה שאת בוחרת את הטיפול הנכון ביותר עבור הביולוגיה הספציפית שלך, המבנה האנטומי, וטיב רקמת עורך.

הממצאים הללו חוסכים לך זמן וכסף.

תוצאות האבחון יאמרו לך במדויק למה זקוק עורך במשטר הטיפוח, כולל, בין היתר תכשירים למניעת הזדקנות העור, טיפולי מילוי לנפח שאבד, או משטר טיפוח ביתי משופר.

כל זאת בהתאם לממצאי מרקם עורך.

אבחון עור יכול גם לסייע לזהות ולטפל בחיידקים הגורמים לאקנה טרם החמרתו.

איך זה עובד?

אבחון עור מתבצע על ידי דר' קוריאט, לפעמים עם נטילת דגימות בשיטות ייחודיות בלתי פולשניות ונטולות כאבים.

במידה ויילקחו דגימות מדובר בבדיקה ייחודית שמתבצעת באופן בלעדי על ידי דר' קוריאט ונבדקת בדיקה מיקרוסקופית.

דר' קוריאט משתמשת בממצאים להעריך את מרקם עורך ולתכנן תכנית טיפולית מותאמת אישית שתאזן, תחדש, תתקן ותעניק לחות לעורך.

לאחר מספר חודשים ניתן (לא חובה) לעבור אבחון עור נוסף, על מנת לבדוק התקדמות בשיפור המרקמים.

איך אדע אם אני מועמדת טובה לטיפול?

גם גברים וגם נשים יכולים להינות מהאבחון. האבחון נועד לעור מכל הסוגים, גוונים ומרקמים.

למעשה כל אחד שאכפת לו ממראה עורו  יהנה מהאבחון.

האבחון מומלץ במיוחד לאנשים עם נזקי שמש, קמטוטים, נקבוביות מורחבות, צלקות אקנה, אי סדירויות בעור, בעיות פיגמנטציה ועוד.

ניתן לקבל מידע מדויק על דרגת השמנוניות או היובש, לסייע לרופאה ליצור עבורך משטר טיפולי מותאם אישית לצרכייך.

כמה זמן זה לוקח?

איך מתחילים?

ניתן לקבוע תור ליעוץ במרפאת PRESTIGE CLINIC. במהלך היעוץ דר קוריאט תדבר איתך על צרכייך בעניין טיפוח העור ותענה על כל שאלה.

דר קוריאט תבדוק את פנייך ואת צווארך, תעבור איתך על ההיסטוריה הרפואית ותעזור לך להחליט אם את מעוניינת באבחון עור.

דר קוריאט רואה בהענקת מידע למטופליה ערך עליון ולכן נשמח להקציב לך את כל הזמן הנדרש לקבלת החלטה מתאימה.

למעשה כל אחד שאכפת לו ממראה עורו  יהנה מהאבחון.

כמה זמן זה לוקח?

איך מתחילים?